ΑΡΘΡΟ 1 – Ταυτότητα Εταιρείας
Το ηλεκτρονικό κατάστημα BabyLlama.gr λειτουργεί από την εταιρεία: Επωνυμία: BABYLLAMA Ε.Ε. Α.Φ.Μ.: 802220541 – Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής Γ.Ε.ΜΗ.: 172395203000
Έδρα: Ομήρου 10-12, Νέας Σμύρνης, 17121, Ελλάδα Τηλ.: 2170 004 321
Email: info@babyllama.gr . Η πλοήγηση ή συναλλαγή με την BabyLlama Ε.Ε. αποτελεί πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των όρων χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι τροποποιήσεις δεν αφορούν παραγγελίες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

ΑΡΘΡΟ 2 – Περιγραφή παρεχόμενων υπηρεσιών

Η BabyLlama E.E., προωθεί και μεταπωλεί προϊόντα προμηθευτών και συνεργαζόμενων κατασκευαστών.
Η εταιρεία δύναται:

α) να επιλέγει ελεύθερα την εμπορική πολιτική και τους προμηθευτές
β) να προσθέτει, τροποποιεί ή αποσύρει προϊόντα και τιμές
γ) να πραγματοποιεί εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες χωρίς προειδοποίηση

ΑΡΘΡΟ 3 – Διαδικασία Υποβολής Παραγγελίας

 3.1 Αποστολή αιτήματος παραγγελίας
Ο χρήστης επιλέγει προϊόντα, συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και υποβάλλει αίτημα παραγγελίας.
Η αυτόματη επιβεβαίωση παραλαβής αιτήματος που εμφανίζεται ή αποστέλλεται με email δεν συνιστά αποδοχή παραγγελίας.

3.2 Επεξεργασία αιτήματος
Η εταιρεία ελέγχει διαθεσιμότητα προϊόντων, χρόνους παράδοσης και στοιχεία παραγγελίας.
Εφόσον όλα είναι διαθέσιμα, αποστέλλεται επιβεβαίωση παραγγελίας, οπότε και η σύμβαση πώλησης θεωρείται καταρτισθείσα.

3.3 Τροποποίηση
Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας προϊόντος, η εταιρεία ενημερώνει τον πελάτη για τροποποίηση, αλλαγή, ακύρωση ή αναμονή.
Εάν δεν καταστεί δυνατή επικοινωνία με τον πελάτη εντός δέκα (10) ημερών, το αίτημα παραγγελίας ακυρώνεται αυτόματα.

3.4 Επικοινωνία
Όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται από την εταιρεία στον πελάτη μέσω email αποτελούν έγκυρη και νόμιμη έγγραφη ενημέρωση.

3.5 Ειδικές παραγγελίες – Κατασκευή κατά παραγγελία
Για προϊόντα τα οποία κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή σύμφωνα με εξατομικευμένες προδιαγραφές του πελάτη (όπως ενδεικτικά διαστάσεις, χρώματα, υλικά, τεχνικές διαμορφώσεις):

α) η επεξεργασία της παραγγελίας μπορεί να απαιτεί χρόνο επιβεβαίωσης από εργοστάσια/προμηθευτές
β) η εταιρεία δεσμεύει υλικά ή προχωρά σε παραγγελία παραγωγής μετά την καταβολή προκαταβολής
γ) η σύμβαση θεωρείται οριστική με την έναρξη της παραγωγής
δ) μετά την έναρξη της παραγωγής δεν επιτρέπεται τροποποίηση ή ακύρωση
ε) προφορικές υποδείξεις δεν λαμβάνονται υπόψη χωρίς έγγραφη καταγραφή (email, παραστατικό, έντυπο παραγγελίας)
στ) χρονοδιάγραμμα παράδοσης εξαρτάται από την παραγωγική διαδικασία των συνεργαζόμενων κατασκευαστών και τη διαθεσιμότητα πρώτων υλών

Η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώνει τον πελάτη για κάθε σημαντική μεταβολή στον χρόνο παράδοσης μόλις λάβει σχετική ενημέρωση από τον προμηθευτή/κατασκευαστή.

ΑΡΘΡΟ 4 – Τρόποι πληρωμής

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής παρουσιάζονται στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Όλες οι ηλεκτρονικές πληρωμές προστατεύονται από πρωτόκολλο SSL/TLS σε συνεργασία με αδειοδοτημένους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς.

ΑΡΘΡΟ 5 – Παράδοση προϊόντων

 5.1 Παραδόσεις στην Αττική
Η παράδοση επίπλων πραγματοποιείται έως τον όροφο της κατοικίας, εφόσον υπάρχει πρόσβαση μέσω ανελκυστήρα ή άνετης σκάλας.

5.2 Παραδόσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα
Η παράδοση επίπλων πραγματοποιείται επί πεζοδρομίου (στο πλησιέστερο σημείο προσέγγισης του μεταφορικού).

5.3 Υποχρέωση ενημέρωσης πρόσβασης
Σε περίπτωση έλλειψης ανελκυστήρα ή αδυναμίας πρόσβασης σε όροφο, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώνει κατά την παραγγελία.
Τυχόν πρόσθετες χρεώσεις (π.χ. ανυψωτικό, μεταφορά μέσω σκάλας) επιβαρύνουν τον πελάτη.

5.4 Συναρμολόγηση
Τα έπιπλα παραδίδονται αμοντάριστα σε κουτιά (flat-pack) με οδηγίες συναρμολόγησης.
Η συναρμολόγηση παρέχεται από εξουσιοδοτημένο εξωτερικό συνεργείο, κατόπιν συμφωνίας.

Ο πελάτης υποχρεούται:
α) τα προϊόντα να έχουν μεταφερθεί στον χώρο εγκατάστασης πριν την άφιξη συνεργείου
β) ο χώρος να είναι άδειος και έτοιμος για εργασία
Η εταιρεία δεν μετακινεί υπάρχοντα έπιπλα.

5.5 Στρώματα
Τα στρώματα δεν περιλαμβάνονται στην τιμή των κρεβατιών, εκτός εάν αναγράφεται ρητώς το αντίθετο. Οι διαστάσεις των στρωμάτων ενδέχεται να παρουσιάζουν απόκλιση +/- 1 εκ. λόγω της ελαστικότητας των υλικών, των υφασμάτων επένδυσης και της χειροποίητης κατασκευής, η οποία θεωρείται απολύτως φυσιολογική και δεν χαρακτηρίζεται ελάττωμα.

ΑΡΘΡΟ 6 – Χρόνοι Παράδοσης & Καθυστερήσεις

Ο χρόνος παράδοσης γνωστοποιείται κατά την παραγγελία.
Σε περίπτωση ανάγκης παράτασης (π.χ. έλλειψη υλικών, φόρτος παραγωγής) η εταιρεία ενημερώνει εγγράφως για νέα εύλογη προθεσμία.
Εάν ούτε εντός της νέας προθεσμίας παραδοθεί το προϊόν, ο πελάτης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων.

ΑΡΘΡΟ 7 – Υπαναχώρηση (14 ημερών)
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή, σύμφωνα με Ν.2251/1994, εφόσον:
α) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
β) βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και πλήρη αρχική συσκευασία
γ) συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς

δ) έχει πραγματοποιηθεί η αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερών από τη γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο του προϊόντος.

Εξαιρέσεις:
Δεν υφίσταται δικαίωμα υπαναχώρησης για προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή σύμφωνα με εξατομικευμένες επιλογές (διαστάσεις, χρώματα, ειδικές κατασκευές).

ΑΡΘΡΟ 8 – Πολιτική Εγγύησης

Η εγγύηση καλύπτει κατασκευαστικά ελαττώματα και βλάβες υπό φυσιολογική χρήση για δύο (2) έτη.
Η εταιρεία έχει δικαίωμα:
α) επισκευής ή
β) αντικατάστασης του ελαττωματικού τμήματος

Εάν η επισκευή/αντικατάσταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός εύλογου χρόνου, τότε ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.

Δεν καλύπτονται:
– ζημιές λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης από τον πελάτη ή μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο
– φυσιολογική φθορά
– ζημιές από μετακόμιση/κακή χρήση
– αποκλίσεις χρωμάτων λόγω φυσικής υφής ξύλου
– μικροφθορές στη βαφή που αφορούν τον φυσικό πόρο, νερά και χαρακτηριστικά του ξύλου
– ατέλειες που δεν είναι ορατές σε κανονικό φωτισμό

 ΑΡΘΡΟ 9 – Ακυρώσεις/Τροποποιήσεις Παραγγελιών

 Η προκαταβολή συνεπάγεται οριστικοποίηση παραγγελίας.
Μετά την έναρξη παραγωγής δεν γίνονται αλλαγές ή ακυρώσεις για προϊόντα ειδικής παραγγελίας. Προφορικές συμφωνίες ισχύουν μόνο αν αποτυπωθούν εγγράφως.

ΑΡΘΡΟ 10 – Περιορισμός Ευθύνης

Το BabyLlama.gr λειτουργεί «ως έχει».
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για:
– καθυστερήσεις λόγω ανωτέρας βίας
– σφάλματα που οφείλονται σε τεχνολογικές αστοχίες ή τυπογραφικά λάθη
– έμμεσες ή αποθετικές ζημίες από τη χρήση του ιστοτόπου.

ΑΡΘΡΟ 11 – Πνευματικά Δικαιώματα

Όλο το περιεχόμενο του BabyLlama.gr αποτελεί πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της εταιρείας. Απαγορεύεται η αντιγραφή, χρήση ή αναπαραγωγή χωρίς έγγραφη άδεια της εταιρείας.

ΑΡΘΡΟ 12 – Χρήση και Ασφάλεια Ιστότοπου

Ο χρήστης οφείλει να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο σύμφωνα με τον νόμο και τα χρηστά ήθη. Απαγορεύεται η αποστολή παράνομου/επιβλαβούς περιεχομένου ή κακόβουλου λογισμικού. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για διακοπές λειτουργίας λόγω τεχνικών παραγόντων.

ΑΡΘΡΟ 13 – Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

Ο καταναλωτής μπορεί να προσφύγει στην ενιαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα επίλυσης διαφορών (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr/

ΑΡΘΡΟ 14 – Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)

Η συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με:
– GDPR (ΕΕ) 2016/679
– Ν.4624/2019 & Ν.3471/2006
Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση παραγγελιών και ενημέρωση πελατών.

ΤΕΛΟΣ ΟΡΩΝ

===========================================

Διασφάλιση (privacy) των προσωπικών δεδομένων

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας. Μπορείτε να ανατρέξετε στο συγκεκριμένο link για να ενημερωθείτε.

Το πιστοποιητικό SSL για το babyllama.gr έχει εκδοθεί από την εταιρία “ESET SSL Filter” και το μέγεθος του κλειδιού (key size) ειναι RSA 2048 Bits.